Seydahmet ben amerikada yaşıyorum doktorum ebe yöntemiyle muayine ediyo. Eliyle. Daha dokunmadan kalbinin yerini şak diye bulup hemen dinletiyo karnıma baktığı anda bebeğin pozisyonunu söylüyo. Nerdeyse tüm doktorlarda böyle. Ultrason sadece 2 kere var biri kese görmek in biride detaylı ultrason. Başka yok. Yani doktorlar ebe yöntemiyle muayine ediyolar ama tabiki eğitimlililer yani normal düz eskilerin ebesiyle bir değildir diye düşünüyorum. Sonuçta eskiden ölü doğum çoktu doğumda ölen anne çoktu. Ebelerin çoğu komşu teyze olduğu için. Eğitim yoktu yani. Bence tıbba güvenin..