Seydahmet Artık doktorların da kabul etmeye başladığı bir şey alternatif tıp. Ben olsam en azından bir muayene olup içimi rahatlatırdım. İnsan doktor seçerken bile tecrübeli olana gitmek istiyor, kim bilir bahsettiğin ebenin ne kadar tecrübesi vardır, neler görmüştür.