kubrafstkci Merhabalar kızlar 32+2 olduk isimli hastane çıkışi yaptırmak istiyorm ama uygun olsn istiyorum instagramda baya bi sayfa baktim pahali geldi isimli hastane çıkışi yaptiran varmi varsa öneride bulunabilir misiniz 🥰
Merve171214 kubrafstkci minikonsept sayfasından yaptırdım nakışlı hem uygundu hem kaliteli geldi memnun kaldım
miranbeyinmothersi kubrafstkci yani bende istiyorum her yerde 150-300 arası bana pahalı geliyor sadece hatıra olsun diye alıcam burda okumuştum. 5li şapka alt üstü eldiven ve mama önlüğü 69 liraydı çiçek sepetinde ben ordan yaotırıcam maksat hatırası kalsın
_yagmurcuum_ Sofianın tasarımları diye bir sayfa var orda yaptrdım tam set 190TL idi çokta güzel yapmış bugün elime geçti bayıldım 👌🏻
Nureylaa kubrafstkci 195 TL ye 13 parça yapan bir yer var kapıda ödeme dersen 15 TL kargoda ekleniyor yok havale dersen 195 TL direk
kubrafstkci Nureylaa yaa çoğu sayfada havale ile ödeme var bende onun nasıl yapıldığını bilmiyorum o yuzden de daha sipars veremedm
Poyrazbebis kubrafstkci instagramda gülfemtasarim sayfasi var ben ordan yaptiriyorum 2 sene oncede hastne cikisi mevlut seti kizimin elbisesini duvak ortusunu o sayfadan yaptirdim memnuniyet olarak cok iyi bir sayfa hastane cikisi tum set 210 lira
Kubra2721 kubrafstkci evet cok pahalilar arastirdim bende epeyi en uygun fiyati instagramda mesababyde buldum. Nornalde tulum eldiven sapka 110 civari ben 60a yaptirdim. Nakislilar kumaslari cok guzel ve yastigida 55 tl ydi
Elif1608 Kubra2721 bu kadar uygun hangi modeli yaptırdınız yaa ben çok araştırdım 80 den aşşağı yastık yok 🤷🏻♀️
Emlyyy Astralbaybtr den bakıyorum henüz karar veremedim ama sade sevimli baskı kumaşları organik pamuklu set 11 Li yastık dahil 250
Semanurozgan kubrafstkci Butik bebecik sayfasında yaptiricam bak bı istersen 180 TL 11 li hastane çıkışı