Kumru_ Kızlar geçen gün marketten aldım. Malum yikamam gerekiyor. Siz hangi ayarda kaç devirde yikadiniz? Kuruması sorun oldu mu? Ve ya yapısında bir bozulma falan ?
marbling10 melekkizim_00 Elyafa bir şey olmaz direkt makineye atabilir. Bu tür ürünlerde en sağlam olanı elyaftır. Kumru_
Bankacianne48 Kumru_ ben hep yıkıyorum bisey olmuyor 3 senedir ayni 30 derece devri biraz düşürüp yikayabilirisn kumasina göre değişebilir bozulma durumu
2tospikannesii Bence 30 derecede devir ayarını en düşük de yika 30 dk falan bisry olmaz ben kendiminkini öyle yıkadım
Kumru_ 2tospikannesii peki devri düşük olduğu için kuruması nasıl oldu. Çok ıslak çıkar mı sıktirmasam
2tospikannesii Kumru_ yok yok biraz ıslak oluyo ama öyle şıp şıp damlamiyo sabahtan akşama koy balkona veya içeriye kurur kendi kendine canim
honeyland Kumru_ ben elyaf yastıklarımı atıyorum makinaya topak topak oluyor ayrılmak zorunda kalıyorum birdaha bence riske atma makinaya atıp
Cinarsmom21 Kumru_ ben yıkamadım zaten yatırmadan pikesni yada muslinin serip yatırırım bozulan çok olmuş çünkü forumda
Kumru_ Cinarsmom21 ya markette hep yerlerde falan oluyor o yüzden güvenemiyorum. Çok makinaya aticam ama sıktirmicam inşallah bozulmaz. Arkadaşlar öyle tavsiye etti
iremyasar Kumru_ ben yıkadım 14 dakika 800 devirde hiçte bisey olmadı benimkine sağlam çıktı ve çokta çabuk kurudu bi sorun yaşamadım