Beybisininannesi canım ama 3 kere üst üste olunca kimyasal eşimde artık sıkıntı var diye düşündüm. Ben bu ay birçok vitamine başladım 2 aydır folik asit kullanıyorum onun dışında, Qoenzin q10, b12, d , glutatyon gibi vitaminleri içtim 1 ay yumurtam kaliteli olsun diye ama yine olmadı demek ,4 gün sonra anlıcam ne olduğunu ama belli bence, erken gebelikte böyle silik çıkıyosa adete 4 gün kala kimyasaldır yine.