Almla Günaydın ☺️ bende de pcos var adet düzensizliği dolayısıyla. İlk ay Doktora gidisimdi şuan düşüyor kimyasal gebelikmis. Bana rahim filmini daha sonra yaparız eğer hamile kalmazsan yumurtana bakalım dedi. Kimyasal gebelik yaşıyorum şuan çok üzüldüm ama bardağın dolu tarafı demek ki ben hamile kalabiliyorum tüplerim açık demek ki yoksa artık kendimi bir yılın sonunda eksik hissetmeye başlamıştım