edauyanik Alone benim de bel ağrıdı mide yanması aşırı hemde 😣 bizim kilosunu bilmiyorum devlette hiç söylemiyorlar ya
Alone edauyanik ay o mide yanmasını hiç deme bana allahım cayır cayır hiç birşey geçirmiyor artık yanmasını 😢 az kaldı Allah’ın izniyle bi doğsaydı
honeyland edauyanik hareketleri iyi şimdilik minişimin takip edebiliyorum ama sancım çıktı birAz nst de 36 haftalıgım kaburgalarım ve belim ağrıyor 🌸
edauyanik honeyland Biz iki kez girdik ikisinde de sancım çıkmadı güzel dediler ama arada bir adet ağrısı tarzında ağrım oluyor bide kasıklarda batma hissi oluyor bazen
mommasBoys edauyanik 37+5im ara ara hafif sancılar oluyor bel ağrısı inanılmaz ve bebiş alttan çok baskı yapıyor 2 cm açıklık var zorlanıyorum 😞