37+3 ’ten selamlar..
Sık sık toplanma kasılmaları oluyor artık. Sürekli tuvalete gitme zaten çok gıcık özellikle geceleri 😅
Bir de hastayım biraz nefes egzersizlerimi yapamıyorum o yüzden pek.
Bel ağrım da oturunca biraz oluyor. Kendi iş yerim var sürekli ayaktayım çalışıyorum yeni yeniyorulmaya basladim ama haftada 2 gün platesime devam ettiğimden sırt bel ağrısı bu hamileleigimde nerdeyse hiç yaşamadım çok çok faydasını gördüm.
Zaten ilkine kıyasla yarısı kadar bile kilo almadim. Ilki 20 kilo almıştım şimdi daha 9 yeni oldu.