ZZeynepP1903 evet canım sürekli yattım kayınvalidem sağolsun eltim görümcem kendi annem eşim hepsi baktılar bana kahvaltımı öğle yemeği akşam yemeği meyvedir şudur budur ev temizliği hiç bişey için ben ayağa kalkmadim hepsini onlar yaptı ben sadece tuvaletim için kalkiyodum oda klozete giriyodum normale girmek te yasaktı sonra oturmak bile yasaktı öyle zor günlerdi ama şükür sonucu aslan gibi bir oğlum oldu bakalım bunda nolcak doktorum yine halka takicaz demişti ama bu sefer açılma olmadan 12. Haftada takilcakti bakalım yine yatacak miyim bilmiyorum