Merhaba Hanımlar Benim 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde 24. Haftamda açılmam oldu sonra bana halka takıldı elhamdülillah 39. Haftamda doğum yaptım maalesef rahim ağzı yetmezliği var ve burda hep görüyorum herkes serklaj oluyo galiba daha önce bu halkayı duyan var mı ben burada hiç görmedim o yüzden merak ettim