Bifat1 _ipekkkkk evet yarıladık çok şükür devyolun bitirmek için sabırsızlanıyoruz vakit geçmiyor resmen 💕
_ipekkkkk Bifat1 Aynen son aylara yaklaşınca öyle oluyormuş geçmek bilmiyormuş bakalım hayırlısı artık 🤲🌸💗 Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲
Bifat1 _ipekkkkk aynen öyleymiş ama neyse sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 💕🌸🌹❤️