_ipekkkkk Zeynep4337 Çok güzel isim hem anlamlı hem konulması uygun isimler sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲💗
Bifat1 irem_altun74 Mina ismi var aklımda yanına Asel ismi yakışmış cidden çok teşekkür ederim 💕🌸 önerileriniz için 🌹🌸
Kyksz Bifat1 bizimde kızımız olsaydı ayliz yada elisa koymayı düşünmüştük ama defnede çok hoş isim sizede fikir olsun istedim 🥰
Bifat1 eceatmaca rabbim sağlıkla kıcağınıza almayı nasip etsin inşallah 💕💕🌸 zümra ismi gerçekten çok çok güzel 🌸💕 ama ailede var 😞😞😞
Shnern Bifat1 Umay ismi bende düşündüm ama uygun değilmiş koymak tanrıça anlamında çünkü. Onyuzden Simay a karar verdik bizde
Bifat1 _ipekkkkk evet yarıladık çok şükür devyolun bitirmek için sabırsızlanıyoruz vakit geçmiyor resmen 💕