Deniz59 sedacplk aynen bencede hiç bi bilgim yok ama doğumla ilgili hastaneyle ilgili bakalım hayırlısı
Deniz59 sedacplk sezeryan isteyemem malum devlet hastanesi özele verecek o kadar param yok😁 bebek doğum pozisyonunda çatım gayet uygun ama kafası çok yukarda dedi doktor şuan doğum beklemiyorum dedi yani normal olacak inşallah
Busraaakbyyb sedacplk 10 gün kaldı 2 cm açılmam var evde sancımı bekliyorum 🤷🏻♀️Ama gelmiyor dün gece açılmaya bakıldıktan sonra bugün gün boyu lekelenme oldu ama adet ağrısı gibi ağrım vardı o gitti 😅ben anlamıyorum milletin çoğalır benim olan gidiyor