Deniz59 sedacplk bende Murat’a gitmeye başladım şey diycem ben şimdi 37. Haftada gittim haftaya görüşürüz dedi acaba randevusuz gitsem bakarmı randevu yok çünkü
sedacplk Leylaakcay yani bir de kızlar erken gelir diyorlar bu yıl çocuklar çok geç doğuyor ya hiç gelecekleri yok🙈
sedacplk Deniz59 sabah erkenden gitsen bakar bence çok iyi ilgilenen bir doktor yardımcı olacağını düşünüyorum 😅sonradan fark ettim ya yanlış kişiye cevap vermişim
2prens-annesii sedacplk eninde sonunda gelecek orda kalmayacak ya diye düşünüp stres yapmayın bence 💁🏻♀️ o bilir geleceği zamanı Allah ayarlamıştır 🤗
Deniz59 sedacplk evet 2 kere gittim bende ilgilendi baktı inşallah bakar o zaman başka doktora gitmek istemiyorum çok ilgisizler heleki Bülent bey adam 2 dk bile tutmadı muayenede
sedacplk Deniz59 bülent beye hiç gitmedim murat bey çok ilgili gittiğimde kapıyı açarken bile sormuştu başka bir şeyin var mı diye gülüp
sedacplk Deniz59 keşke doğuma da gelseler ama ebeler ilgileniyor doktorlar gelmiyor doğru düzgün normal doğumda
Deniz59 sedacplk birisi bana dedi o hastanede normal doğum yaptım diye Hatice hanım gelmiş doğumuna doğumu o yaptırmış 🤷♀️
sedacplk Deniz59 ben eski devlet hastanesinde yaptım ilk çocuğumu orda ebeler ilgilenmişti belkide bu hastanede farklıdır doktorların gelmesi daha iyi ama
Deniz59 sedacplk aynen bencede hiç bi bilgim yok ama doğumla ilgili hastaneyle ilgili bakalım hayırlısı