UmayGul Merveelisa daha once basanlarin yorumunu okumustum galiba happykidste yonlendiriyormus ama geri alabiliyormussun istersen bas😂🤭
Nemusto Papatyamevsimi-89 sürekli enfeksiyon geçiriyorum hala var antibiyotik kullandım idrarda kültür temiz çıkıyo benim size baktılar mı?
Papatyamevsimi-89 Nemusto sadece idrar tahlili veriyorum hep çıkıyor antibiyotik bir kutu ictim ,şase verdi surekli ama etkisi olmuyor ,gynomax 100 mg fitil verdi onu da kullandım halen bir etkisi yok
Seymanur0707 UmayGul Hayırlısı valla sağlıklı kucağımıza alalım da doğum şeklinin bi önemi yok 🌸 Allah şifa versin size de panik atak çok zor🥺
UmayGul Nemusto hosgeldin💙su seker mevzusu senin icin kotu oldu ya ac kaldin kiyamam🥺 hastane cantasini hazirla bak gunler geciyor goruyosun☺️ kiz 31 haftadaydik dimi bak 34 u gorduk insallah 38 i de gorucez☺️💙🙏
Nemusto UmayGul yok kız daha erkendi ben bi 27de bide 29larda hastanede yattım o civarda konuştuk 😊 ay valla çok şükür bin şükür 🙏🏻🙏🏻 Evet ama bugün düşmüştü şekerim böyle devam edersem bebişin haftasını yakalarım ilerde bizimki teyzesi biliyorsun🙈
UmayGul Nemusto ya baya olmus desene☺️ sukurler olsun☺️🙏 evet senin tombis insallah sekerin duserde normale donersiniz☺️🥰
Papatyamevsimi-89 UmayGul bulunduğum yerde en iyi doktora gidiyorum,çok yoğun ama o da bilmiyorsa diyorum..Dogumdan sonra bakarız diyor tedaviye
UmayGul Papatyamevsimi-89 anladim ne diyecegimi bilemedim bilgim burda bitti cunku☺️ insallah bir an evvel gecer🙏
Papatyamevsimi-89 UmayGul aynen ya doktor kendini çok dinleme dedi gayet iyisin deyip yolladi bugün de :/
UmayGul Papatyamevsimi-89 su da var ki kendini dinledikce kotu hissediyorsun aslinda surekli bir seyler buluyosun🥴
elifenes20 UmayGul bir yerde toplanıyor bebiş karnım kaskatı kesiliyor ve sanki bıçak ağrısı gibi ağrı giriyor ama saniyelik gibi baazen belimden vajinaya vuruyor ağrı ama hareket edince uzanınca felan geçiyor dayanılmayacak şeyler değil yani mideye baskı olmaz mı bazen yemek yiyemiyorum inan
UmayGul elifenes20 yalanci sanci bu muymus meger su bicak saplanma olayini yasadim kac kez. Midede baski nefes darligiyla birlesince dahada dayanilmaz oluyor
elifenes20 UmayGul bence geçen gittiğimde doktoruma sordum çok normal doğuma hazırlıyor vücudun kendini dedi bana bende o zaman bunun yalancı sancı olduğunu öğrendim canım bende bilmiyordum benimde ilk gebeliğim