Dejavuh bir zararı olduğunu zannetmiyorum, dinlediğim hekimler alanında oldukça iyiler..İlk hamileliğimde her hafta ultrasonla bebeğe bakıyorduk riskimden dolayı.Hele de riskli iken , cihaz zararlı olsa bakmazlar direk vajinal muayene yaparlardı.Endişe duymayın.