Selamlar🤰🏻 her hafta ultrasona girmenin bebeğe herhangi bir zararı olur mu? Geçen hafta cuma gitmiştim doktora detaylı ultrasonda görüşücez bi dahakine demişti arada 6 hafta var o süre içinde bir kaç kez gidip görmek istiyorum iyimi napıyor diye bunun bir zararı olur mu merak ediyorum? 🤷🏻♀️