Naazli Natcan çok şükür yolunda. Bebeğimizi gördük kalp atışını duyamadık henüz ama kalbinin attığını gördük 🙏🏻🙏🏻 Sende de herşey yolundadır inşallah 🥰🥰
Merve_ylmz Natcan Cnm 5+6dayken ilk ultrasonda keseyi gorduk sadece bebisi daha gormedik. Acele etmeyelim sonra geldgnzde kalp atisiyla beraber gorelim dedi doktorumuz
Natcan Merve_ylmz hayırlısı olsun canım duyarsınız kesin bize 5+5 te dinletti çok şükür 10 gün sonra kontrol
Babydream Natcan sizinde gözünüz aydın rabbim sağlıkla vaktinde kucağnuza almayı nasip etsin inşallah❤️