İlk hamileliğimde 6 ay doğum korkusu yaşadım uykularım kaçıyordu ama sonra bebeğimi kaybedebileceğim bi an yaşadım ve bütün korkularım geçti yeter ki onu sağlıklı bi şekilde kucağıma alayım diye dualar ettim. Zaten emin olun sonunda çektiğiniz sıkıntıları unutuyorsunuz o kadar mükemmel bi süreç ki.. Şükürler olsun yaşatana. Onun için bu konuyu çok düşünüp kendinizi strese sokmayın. Doğum şekli tercih meselesi olmamalı bence bırakın o nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin. Bebeğiniz ve doktorunuz en doğru kararı verecektir zamanı geldiğinde