Bus27ra27 öncelikle korkman çok normal.. benim de ilk bebeğim, ben de korkuyorum. Ama bu korku normal doğumdan beni vazgeçirebilecek kadar güçlü bir duygu değil. Bebeğim ve sağlığım müsade ettiği sürece de normal doğumdan asla vazgeçmem. Korkuyoruz çünkü deneyimlemedik. Ama insanı geç, dünyadaki tüm memeli canlılar bunu yapıyor dimi? O halde biz neden yapamayalım? Vücudumuz buna elverişli. Kendine ve bebeğine güven ♥️