Aslhn18 Bende başta dvlete başladım üç doktor denedim hiç memnun kalmadım birazda ben mi onyargiliyim bilmiyorum. Son aylarda özele giderim dedim maddi açıdan aslında zorlancam ama ilk doğumum devlete emanet etmeye korkuyorum kendimi. Korona oldum doktoruma ulaşamadım devlette. Sormam gerekeni soramadım kendi bildigime geçirdim süreci. Ama özel hastaneye gitseydim böyle olmazdı dedim ulasabilcem doktorum olurdu. Cihana gitmeyi düşünüyorum şimdi