Rukiyeataman Geçmiş olsun ben de yeni atlattım bacak ağrısı falan olmuştu bende ilk halsizlik ve ateş sonrasında uyuyamayanlar başladı yani çok fena sanki üstünüze bisey çökmüş 3. Günde test verdim pozitifti sonra tat koku gitti zaten bol meyve sarımsak su tüketmeye çalışın inşallah geçmiş olsun psikiloji onemli