Rukiyeataman ay evet öyle oldu ya. Biraz uyuyunca geçti. Öksürük alerjik bende o yüzden çok emin olamıyorum. Geçen akşam kısa kol ile yürüyüş yaptım, ertesi gün grip belirtileri oldu. Terledim , kendime iyi baktım falan geçmişti. 2 gün sonra sanırım yine soğuk aldım bu sefer ses iyice gitti burun akıntısı oldu falan. Ama akşama doğru topladım. Öksürük var sadece. Ufff anlaşılmıyor ki bu meret de