Minikannecik2 Biz 36+4 olduk ilk bebis sezeryan olduğu icin bu da sezeryan olacak salı günü gidip gün alacağım insallah hem çok korkuyorum iki bebek hemde heyecanlıyım devlete gidiyorum bu arada sezeryan tarihi tahminen ne zaman olur bilgisi olan var mi 🥲
EsinEmirEdiz Minikannecik2 benimde ikinci sezaryen olucak 38+0 21ekime gün verdi doktor 38+6 da olcak nasip olursa
Minikannecik2 derya46 tek basımayim annem çalışıyor insallah kasıma atmaz 25 inde annem izine çıkacak yılı doluyor insallah o zamana verir yoksa çok zorlanırım ya eşim askerde bakalım hayırlısı 😍
Suhedaaaa1234 Bende tam 36 haftalığım canım benimde 2. Bebiş ilki sezeryan olduğu için Buda öyle olacak bana 4 kasım dedi 38+5 de alacak inşallah
Minikannecik2 Suhedaaaa1234 hayırlısıyla gelsin minis ya ay çok duygusal değil mi tarih alınca ne hissettiniz ben şimdiden sanki o gün gelmiş gibi hissediyorum 🥰😍😍😍
Mltm198 Bende38+ 4 haftalığım yarın sezeryan olacaktım covit testim pozitif çıktı çok moralim bozuk 😔
EsinEmirEdiz Mltm198 belirtiniz varmiydi yoksa sadece test sonuciylami anladınız benimde en korktuğum şey testin pozitif çıkması. Rabbim sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin insallah
Minikannecik2 Mltm198 sağlıkla doğurursun insallah canım benim üzülme moralini yüksek tut bol bol meyve ye ayrı bebegin sağlığı iyiyse hiç bisey olmaz insallah 😍
Aleybcksz EsinEmirEdiz bende 21 ine istedim pazartesi gününe idrar biriktirip gidicem sonucuna göre kesinleşicez 21i sezeryan olup olmayacağı tam 37 haftalık olucaz tansiyon var 🤭
EsinEmirEdiz Emineyavuz_53 ben daha test olmadım başka birine soracaktiniz sanırım çarşamba test vericem ben
Zeynep2009 Kereminannesiiiiiii benimde 36+4 günlük 25 ekime gün verdi. Ama saat söylemediler size soyledimi
ylzsa Kereminannesiiiiiii bende 38+5 te olacagım sezeryan deneyimleri olan hanımlar anlatabilir mi lütfennnn ilk dogumumm
Emineyavuz_53 EsinEmirEdiz sanırım ya biri pozitif oldum yazmıştı da pozitif çıkanları pandemi hastahanelerine yönlendiriyirlarmis diye duymuştum . Ondan merak.ettim
Ekinff Minikannecik2 bende 36+4 ün (birazdan 36+5) olucam sezeryan tarihim 2 3 kasım benim doktorum biraz daha bebişi içerde tutmanın taraftarı yoksa 28 inde de alabiliriz dedi.