sennaaylmz Umudayolculuk36 kesinlikle bende bu yorumları okudukça endişeleniyorum açıkçası ama her şey normal diyor doktor
Gamzeparlak1 Umudayolculuk36 canıma değsin anneciğim diyip kikirdiyor mu acaba😃 ben 32.haftadayim,bı başladı mı bı daha durmuyor sipam ama üzücü,rahatsız edici bı şey olmadı daha şükür. Oynasın dursun kuzum benim.
Gamzeparlak1 Poyrazinannesii bence bı git görün,Allah korusun erken doğum riskiniz falan varsa. Ya da en azından içiniz rahatlar.