Annenaz Esrakin bende de koronadan dolayı açılma oldu. Sürekli yatıyorum ağrılarım var çok korkuyorum. Kızım daha 25+2 . İnşallah bebeğiniz çok iyi olacak ve kollarınıza alacaksınız. Dualarım sizinle 🙏
Esrakin Ayseankaradana Bu sabah aradilar durumu ağırlasmisti sindirim saglayamiyor diyr acil gelin dediler gittik ve hala bekliyoruz 😑
Mom6162 Esrakin çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsınız bebeğinizi dua edin bol bol güzel düşünün
caganin_annesi Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 💕 ama burda 450 gr doğmuş bir bebek yaşamıştı, annesi kavuşmuştu umudunuzu kesmeyin lütfen. Onlar minik savaşçılar oluyorlar, rabbim yardımcınız olsun.