Esrakin canım öncelikle cok geçmiş olsun sağlıkla kavuş bebeğine . Senin durumunu doktoruma danıştım bende korona geçirdim ve tedirgin oldum açıkçası. Ama doktorum onunla ilgisi olmadığını düşünüyor baştan beri sağlıklı bir hamilelik mi geçirdin acaba düşük riskin vs varmıydı