Mucizemm0101 bende orta boy valize yerleştirdim zor sığdı hatta terliğimi falanda koymadım belki terlikle giderim kalın battaniye ve çarşaf takımım sadece bir tarafını doldurdu hırkamı falan koymadığımıda farkettim hatta dahada açmadım valizi ama kırıştı çoğu şey içinde o beni rahatsız etti yapcak bişey yok. Ama büyük valizi açsam onuda doldururdum ama onu anladım.