Ecocan Herşeyin hayırlısı canım , benim doktorum bebeğin 40 haftaya kadar beklemesini doğru bulmuyor risk taşıyor ve bebek durdukça kilo alıyor doğumu zorlaştırmış oluyoruz dedi. Bizde sezeryana karar verdik şimdilik ama ayın 3 de netleşecek hayırlısı ve en kolayı hangisiyse biz anneler için o olsun inşallah. 🙏🏻☺️