Tugba2213 Azonce doktordan geldim 35 haftalık olmusum .nst de sancım cıkmadı ama bebek cok asagıdaymıs kafası, doktorumda akciğer gelişim iğnemi olmamı soyledi 4 iğne 12 saat ara ile celestone chronodose adı ,, yarın sabah vurulucam ama bı korku sardı beni tabıkı zararı yoktr ama aranızda olan war mı hiç bu iğneyi ? Belkide erken dogum olmaz ama biz önlemimizi alalım dedi 28 agustos gün verdi dogum ıcın ,
Deniz2961 Tugba2213 cnm kesınlıkle vurul arkdsm o ıgne ler sayesinde 32 hftlık dogum yaptı bebegı i hıc kuveze almadılar
ozgeya Tugba2213 ben 26 haftalıkken vuruldum aynı iğneyi,hiç bir sakıncası yok.bebeğim de gayet sağlıklı şuanda.
Sedefcann08 Tugba2213 ben oldum canim bende 35.haftamin son günündeyim bir zarari olmadi 1 hafta oldu olali
KemalFatosPolat Tugba2213 canım bende 34+4 oldum ciğer geliştirici iğne yaptım korkma inş bişey olmaz banada 36 haftada Doğum olabilir dedi 4 gün hastanede kaldım
Tugba2213 ozgeya tesekkur ederim içim rahatladı ilk defa duydm pruloton oluyodm basından beri ama buna korktm nedense
Ikinciyibekliyorum ozgeya canim igne elbette acıtır ama acı durumu nasıl?Yani kalçadan mi yapılıyor yada acısı penisilin kadar acılı mi ?
Tugba2213 Sedefcann08 ayy berabermışiz canım cok saol içim rahatladı valla vurulucaktm ama bı korku wardı yınede acaba dıye
Tugba2213 KemalFatosPolat dogumun oldumu canım , yok korkum yanı eger zamanında dogarsa bu ıgnenın bı zararı bısey olmasıydı tabı olsa doktr zaten vermz ama gelde içime anlat ıste rahatladmsmdı
ozgeya Ikinciyibekliyorum evet kalçadan yapılıyor.şimdiye kadar penisilin vurulmadığım için acısını kıyaslayamayacağım ama benim acımadı mesela 😁
123buserabia123 Tugba2213 bende 32 haftalık hamileyim cnm geçen hafta nst te sancim çıktı aynı iğneleri vuruldum korkulacak bişey yok sağlıkla alalım kucağımiza yavrularımizi inşallah 🙏
Tugba2213 123buserabia123 cok saol canım walla rahatladım bu gece sabah olmazdı bana . aminnnnnn inşş🙏🏻 Benım bıde ıkıncı bebiş oglumda hıc bunlar olmadı smdı tedirgın oldum
Ikinciyibekliyorum ozgeya merak ettim sadece canim. yakıyor diyen cok ağrısı gecmiyor 3 4 gun diyenler varda ondan sordum 🤗
Bahar54 Tugba2213 bende vuruldum 29. Haftamda su an 33 um doktorum bir kes daha vurulmam gerektigini soyledi. Yan etki olarak odem ve yuzde kizarma yapti ama ertesi gun gecti.
Tugba2213 Bahar54 yan etkılerı normalmıs canım bize olsunda bebeklerımıze olmasın 🙏🏻 Ins sende hayırlısıyla kucagına alırsın sana daha erken yapmıs doktor
ozgeya Ikinciyibekliyorum herkesin ağrı,acı eşiği farklıdır tabi.ama bende ilk an biraz acıdı tabi iğne sonuçta,evime yürüyerek döndüm rahatça.sonrasında bir sıkıntım olmadı.
Babies16 Tugba2213 baska dr a da gidin bence.zaten 35 haftalikmis.36 37 de de gelebilir bu haftalarda normal. Asagida olmasi anormal degik son haftalari sonucta
Tugba2213 Babies16 bnde ondan tedirgin oldum suana kadrda hep ıgne pruloton progestan kullandm ama hatta zamanında dogucak hissediyorum inş 🙏🏻 Sadece erken olursa dıe onlem alıyorum dedi ama haklısınz baska doktra gozukmekte yarar war