Yaaaa😆😆😆
Allah saglicakla kucaklarimiza almayi nasib etsin bebislerimizi🥰🥰🥰
Benim bebengim de cok olmasa da hareketli, 23.0 olduk, doktorum 27. Haftaya dek duzensiz hissetmelerin normal dedi…bunu bile bile dün bebegimi cok az hissettim😅
Ay nasil endise ettim, nasil senaryolar kurduum…
Kendimi sakinlemeye calistigim halde🤣🤣🤣
Biz tam bir piskopata baglamis durimdayiz🤭🤭🤭
Hareket etse, nedeni icin, etmese nedeni icin cildiriyoruz😘😘😘