Black-34 Mlssvtnsvr Ameliyathane derken sezeryan mi olacaksınız 🥰biraz cesaret vereyim ben 28+3üm 3. Gebeliğim ilk gebeliğimden beri ay diyorum keşke gelse :) düşünsenize o gün herkes size titreyecek herkes sizle ilgilenecek :) sancı sadece sancı biraz ağrıtıyor oda hastalıkta ahhh ahhhh offff demek gibi birşey. Sonra yavaş yavaş normal doğumda daha uzun oluyor bu süreç açılma vs bir kaç saat sonra eğer sezeryan ise yarım saat sonra ayılma ile birlikte 50 dakika falan sonra herşey bitmiş oluyor 🥰🥰🥰 Bence çok keyifli çok heyecanlı 🤩 zaman gelse de doğursam ohhh
Mlssvtnsvr Black-34 Şuanlık sezaryen mi belli değil ama İngilteredeyim burada genelde normal doğuma yönlendiriyorlar, ayrıca ailem Türkiye’de yanımda eşimden başkası olamayacak gibi annem doğumdan sonra 1-2 haftalığına gelecek aslında onunda korkusu var 🤭 ama dört gözle bekliyorum gelmesini görmediğim bir canı özlüyorum 😍🥰
Mlssvtnsvr Black-34 yok daha geniş davranıyorlar, 2 defa ultrasona girdim 12 ve 20. Haftalarda başka da girmedim, o yüzden Türkiyede ki gibi değil o şekilde takip etmiyorlar, ultrasonun zararlı olduğunu savunuyorlar ve doğumu daha çok akışına bırakıyorlar
Alisaninannesi Zeyyyn aynı şeyleri bende yaşıyorum hamile kalmadan önce zaten panik atakdan dolayı ilaç kullanıyordum hamile kaldım bıraktım. 3. Trimestra kadar gayet iyimdim şimdi doğum yaklaştı birde plesenta previa olduğum için korkularım başladı. Sezaryan güzel olacakmı iyi geçeçekmi bebeğime bakabilecek miyim lohusalık falan düşünüp duruyorum 🙈🙈🙈
Mlssvtnsvr Alisaninannesi sanırım hepimizin kafasında dönen şeyler tecrübesiz anneler nasılda kendini belli ediyor😄 ama eminim ki her şey çok kolay olacak ve onlar bizi fazlasıyla yönlendirecek, dünyanın en güzel canları 🥰
Zeyyyn Alisaninannesi bebeğinizede bakıyorsunuz kendinizide unutuyorsunuz lohusamıyım o bile aklıma gelmiyor sadece eşime karşı lohusayım ben diye kullanyrm 🤣 annem bile benden cesaretlisin dedi Rabbim öyle bir annelik gücü veriyor ki herşeyi hallediyorum 😊😊
Alisaninannesi Mlssvtnsvr aynen öyle olacak. Bazen ağlıyorum nasıl olacak diye. Bi de insanlar lohusalık hakkında okadar kötü yprumlar yapıyorlar ki kafaya takmamak mümkün degil.
Mlssvtnsvr Kumru_ ay çok duygusal dengesiz dönemlerim bir korkuyorum bir de çok istiyorum ah hormonlar 🥺😄
Mlssvtnsvr Alisaninannesi insanlar gerçekten sadece kendilerinin bildiklerini düşünüyorlar, bencillikte ve karşı tarafı üzmekte sınır tanımıyorlar maalesef
Alisaninannesi Zeyyyn inşallah allahım bana da öyle cesaret verir. Gerçekten korkuyorum. Gece yatarken bile acaba doğrumu yatıyorum bebek ezildimi. Bazen unutuyorum birşey almak için uzatıyorum kolumu ya ben ne yaptım diyekurup duruyorum. Bilmiyorum ama galiba ben normal değilim 😭😭😭🙈🙈🙈☺️☺️☺️
Aycaaa571 Mlssvtnsvr o korkuyu yaşayan biri olarak hamile olduğumdan beri kendimi kasıyorum canım sıkılıyor binbşr türlü ihtimal düşünüyorum
Zeyyyn Alisaninannesi verir merak etme canım benim bende sürekli tedirgindim aynı şekilde ağlardım eşime ben bakamıcam doğuramıcam diye uykusuzluğa bile kafa tutuyoruz herşeyi yaparız 🤭
Eymen_Enis_Ser KadersizMelek bende korkuyorum ikinci sezeryandan nasıl çıkacak bu çocuk hiç blmym🤦♀️🤷♀️