Mlssvtnsvr Hanımlar merhaba, bugün itibariyle 31+1’iz. Gün geçtikte sanırım doğum yapamayacağım diye kendi kendime düşünmeye başladım ve fazlasıyla korku yaşıyorum. Heyecanlı bir sürecin yanında korku da ağır geliyor. Daha önce ameliyathane kapısından adım bile atmamış biri olarak nasıl olacak ne olacak diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Böyle bir süreç yaşayan var mı? Nasıl atlattınız veya atlatmak için neler yaptınız? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻
Sevilayilmaz Mlssvtnsvr iyiyi düşün minicik yavruna kavuşacaksın canin acıyacak illaki canından başka bi can çıkacak sonuçta ama bence değecek. Ben böyle düşünerek rahatlatıyorum kendimi 😊
bebekrehberi Mlssvtnsvr Ben kendime kendime ne olursa olsun yaşanacak hiç bir şeyi değiştiremem diyorum. Olması gereken neyse onu yaşayacağız. Endişe etmemiz bunu değiltirmeyecek. Belki bu fikrin faydası olur.
Zeyyyn Mlssvtnsvr doğumdan korkmanız çok normal o haftalarda benimde düşüncelerim öyleydi doğuramıcam edemicem çoçuğa nasıl bakıcam diyordum her ne kadar kolay bir doğum olmasada doğurdum ve panik atağım vardır hiçbirşey olmadı sinirlerim duygularım alınmış gibi doğuma gittim hiç korku heyecan yoktu tek derdim evladımı sağ salim kucağıma almaktı bütün zorluklar geçiyor sonu güzel olunca hayatın akışına bırak Rabbim kolaylık güç kuvvet verıyor
Gulerkaya Mlssvtnsvr Benim ilk gebeliğim ve ikiz gebeyim korkuyorum ama herkes nasıl yapmışsa bizde yapcaz diye motive ediyorum kendimi 😅😂 Allah yeter ki sağlık versin 🙏
Mlssvtnsvr Sevilayilmaz sanırım benimde kendimi rahatlatmama yardımcı olacak bir şeyler bulmam lazım 🙂
Mlssvtnsvr Zeyyyn tabi ki en önemlisi sağ salim kucağımıza almamız ama insan kendini düşünmekten alıkoyamıyor 🤦🏼♀️ Hayırlısı nasıl ise öyle olur umarım bizimde
Alisaninannesi Zeyyyn aynı şeyleri bende yaşıyorum hamile kalmadan önce zaten panik atakdan dolayı ilaç kullanıyordum hamile kaldım bıraktım. 3. Trimestra kadar gayet iyimdim şimdi doğum yaklaştı birde plesenta previa olduğum için korkularım başladı. Sezaryan güzel olacakmı iyi geçeçekmi bebeğime bakabilecek miyim lohusalık falan düşünüp duruyorum 🙈🙈🙈
Mlssvtnsvr Gulerkaya Allah herkese kolay bir süreç versin, bakalım nasıl zamanlar bizi bekliyor, ben tek olduğu halde korkuyorum 😄Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
Ays0 2 aylık taze anne olarak diyeceğim tek şey, ne kadar zor doğum yaparsan yap, ne kadar acı ağrı çekersen çek, bebeğini kucağına aldığında hepsine değer diyeceksin 🤗
Minicikkiz Mlssvtnsvr 31+6 inan bende senin gibiyim . Zaman yaklaştıkça korkuyorum. Sonra kendimi avutuyorum. Adet sancısı gibi sancimi cekicem. Sonra bir aksilik olmassa dogurcam diyorum 🤭 ama işte sürekli kendi kendimi motive etmekte tuhaf kaciyo. İnşallah hemencecik doğum yaparız da o günden sonra bebeklerimizle ilgileniriz. 🥰
Mlssvtnsvr Minicikkiz inşallah hiç bir aksiliğimiz olmadan kucağımıza alırız 🙏🏻 Bir de ben İngiltere’deyim burada ki hamilelik süreci Türkiye’de ki gibi değil biraz daha geniş davranıyorlar, doğumdan sonra kısa süreliğine annem gelecek ama sonra ki süreci düşünemiyorum bile 😬 yabancı ülkede bu dönemde çok zor 😒
KadersizMelek Mlssvtnsvr bende çok korkuyorum 30 haftalığız bizde,plasenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyatım riskli 😔😔😔
Eymen_Enis_Ser KadersizMelek bende korkuyorum ikinci sezeryandan nasıl çıkacak bu çocuk hiç blmym🤦♀️🤷♀️
Mom54544 Mlssvtnsvr Kuzuyu kucağına aldığında hepsi geçecek emin ol 9 günlük anne olarak diyorum o doğduğunda tüm acılar bitti sesi teni bana güvenle bağlanma isteği zaman durmuştu 9 aylık tüm açıları unuttum o an tabi şu an uykular haram oldu modundayiz 😂😂😂 ama karnım da olduğu günleri özlemiyorum bazı annelerimiz özlüyorum falan diyo ama ben özlemedim ganimda yatiyo kokusu yüzü her yerini ezberledim 9 gündür iyiki dogurmuşum evde çektiğim 2 günlük sancı doğum anındaki ağrılar sızılar hepsi boş kokusu meleklerin onu bı güldürmesi bile şu an o kadar güzel ki rabbimin bu guzek hikmetini dogurmaktan asla korkma eninde sonunda gelecek orda hep kalmayacak kucağında mışıl mışıl uyuduğunu hayal et hep
Kumru_ Mlssvtnsvr 23ay önce doğum yaptım ve o kadar güzel bişey ki anlatamam. İki ay sonra yine doğumum var 🙈🤭 Hiç korkutmayin kendinizi zor olsa bile bebek doğduğu an herşey bitiyor sadece huzur kalıyor🤗
Mlssvtnsvr Kumru_ ay çok duygusal dengesiz dönemlerim bir korkuyorum bir de çok istiyorum ah hormonlar 🥺😄