1Dygs1 canım benim çok yakın arkadaşım bu durumu yaşadı. Hamile kalıyordu ama bebek büyüdükçe düşük yaşıyordu maalesef. Hamile kalmasında bir problem yoktu. Ameliyat olup rahmini hamileliğe uygun hale getirdiler ve ameliyattan 5 ay sonra kendiliğinden hamile kaldı doğal yollarla ve şu anda boncuk gibi bir kızı var.