Sureyya1 normale yakın mı ayy o kadar sevindim ki boylee dediğiniz için çok çok mutlu ettin beni , 4 yıldır evliyim, erken doğum ve düşük riskini herşeyi göze alıyorum eğer olmaz ise rahim traslama durumunu dusunecegim 3.5 yıldır çocuk istiyoruz 3 aşılama oldu tutmadı ,