Melos1 öyle gerçekten daha karnimizda oynuyor ben dün rahatsizlandigim için gittim detaylı ultrasonda bakmıştı nöbetçi hekim iki bacağını çapraz yapmış sol kaburgama baskı yapıyordu bı doğsun bende onun etlerini isircam 🥰 inşallah çözümünü bulursun sende geçmiş olsun çok