Ben 28 deyim haftalardır çekiyorum doktor magnezyum hapı verdi onun sayesinde geçti hatta ağrı ve batma.olan yerimde kaşıntı da çok oluyordu bazen o kadar çok batiyorduki nefes bile alamıyordum şimdi sadece çok oturduğumda yada yemeği çok kacirdigimda oluyor bizim sıpa ayaklarıyla baskı yapiyor