Busraaakbyyb AnneBebek0 biz bu hafta biraz hareketliyiz 3 gündür geceleri düZensiz sancım oluyordu bu gece gittim 2 cm açılmış evde sancını Çek gel dedi bakalım bi geliyor sancı bi gidiyor 38+3 üz
Beyzumem AnneBebek0 dünde ben böyle bir post açtım bizde de hareker yok ama bel ağrım çok fazla oluyor sürekli yürüyüp iş yapmaya çalışıyorum inşallah kendiliğinden gelir 🐣
hanimhanimcik AnneBebek0 bizde 40+2 parça parça nişanım geliyor üç gündür ama hiç sancı yok anlamadım gitti valla bu hafta sonu gelmezse haftaya suni sancı verilecek🥲
Sevilss Hatice3581 3 üncü gebelik maşallah hakkaten nazlı benİmki 35 haftadan beri dürtüyor beni zor tutuyorum 37 oldum zoraki ekşm sonu Kasım başı daha 21 gün var bari 1 hafta daha tutsam razıyım
eliffkrts Esraali bu gece tam 40 oluyorum bende ama korkuyorum kaka yapmasından, devamlı hareketlerini takip etmekten çok yoruldum, sen nasıl dayandın 😔
Orange 38+1’de beklemedeyiz :) Yalnız solda hissettiğim hareketleri bugün sağda hissediyorum. Uzun zaman sonra yer değiştirdi sanıyorum. Benim gibi olan var mı ?
AnneBebek0 Busraaakbyyb Benimde bügün sancim vardi gece bakalim 2 cm aciklik vardi en son birazdan yine kontrole gidecegim 😍
prensesannesiiiii Busraaakbyyb bu ara bendede var adet sancısı gibi bi geliyo 6 7 dk sürüyo sonra geçiyor yine geliyor geçiyor yalancı sancımıdır bilmiyorm bazende vajınama sankı bıcak saplanıyormus gibi oluyor🙄
AnneBebek0 Brcadn Doktora gittim alttan muayene etmedi nst de sancim cikti 40 larda sadece onu söyledi ama en carsamba günü gittigimde 2 cm acikligin var demisti. Az öncede nisanim geldi😀
Brcadn AnneBebek0 bana da haber verir misiniz 🤗 ne güzel acilmaniza bakıyor benim Dr bakmıyor nedense