Yarenheybeli bir gebelik testi de yapsanız iyi olur aslında. Belki kısa süren adet sandıgınız şey yerleşme kanaması falandır. Ben hamile olduğumu öğrendikten sonra meraktan evdeki ovulasyon testlerime deneme yapmıştım hep yumurtlama var gibi gösteriyordu t çizgisi aşırı koyu çıktı. İnşallah gönlünüze göre olur her şey, altı gün yumurtlama için çok uzun bir süre. Eğer gebelik yoksa da bir doktora danışmanız iyi olur 🌸🌸