Brcadn Busraya yani eskiden nasıldı acaba onca doğuran insan. Ben de haklı buluyorum aslında Sadece açılma var mı diye bakılması yeterli
Brcadn Gamzeparlak1 yani bazen de iki üç ay sonra doğsun diyorum uykusuz geceler ve sendromları bildigim için 😄
Gamzeparlak1 Brcadn yok öyle yağma annesi,vakti gelince doğacak biraz da burnunuzdan getirecek 🤗 sağlıklı doğumlar hepimize inşallah.
beyzanur_kbn mucizebebek03 günlerimiz ayni ne gelen vaar ne giden yerleri cok rahat demekki💆🏻♀️ şaka bi yana suni sancı denemeden kendi sancimla doğurmak istiyorum🥺
ebru23 Brcadn bende gecen gittim duzensizdi sanci hemen gecti sonrasinda 39+5 hala gelen giden yok 2 kere nisan gibi kanama gelsi ama duzenli sancim yok
Ayca_038 Brcadn kasılmalar sancılar kasıkda genelde hem doğum sancısını rahme alıştırıyor hemde bende de çok oluyor 37 haftalığım ebeye sordum kanala yerleşmeye çalışıyordur ozamana kasılma sancı çok olur dedı
Emnesar Brcadn umarım bir an önce gelirler 40 ı görmeden 😊 bende çatı muaynesini ilk 37 de oldum ikincisini çarşamba oldum yine ikisndede 1 cm yarın kesin tekrar bakacak 😫