Sssssyyyy benim erken doğum riskim yok şükür. Solumda oldu benim ağrı. Yatınca hele o boşluk ağrıdı bu gün. Geçti sonra ama neden oldu bilmiyorum. Apandis ameliyat yerim var o mu diye düşündüm. Yada bebek ters bir hareket yaptı belki bilmiyorum 🤷🏻♀️ Devam ederse gidicem doktoruma. İnşallah sizin de olmaz bir sıkıntınız da, sağ salim alırsınız kucağınıza 🙏🏽