deutschetraum Kızlar 24 haftalık olacağım 2 gün sonra yavaştan birseyler almaya başladık. Zıbın,küvet,battaniye,yorgan,alt-üst vs sizce erken mi davranıyorum? Yoksa başlamalı mıyım? Beşiği ne zaman almalı ?
Fulyaaa1 deutschetraum ben 17 yim çoktan başladım siz erken değil bence ben erken başladım 🤩 ama ilk bebegim gördüğümü almak istiyorum
Syda01 deutschetraum bence erken degil ben de 20. Haftada falan başlamıştım 28+1 haftalık olduk oglusumla bi cok seyini aldık uzun sure ayakta kalınca yoruluyorum
Zehraspl deutschetraum Valla 16 hfataligim cinsiyeti belli oldu ben battaniye yastik patik felan ormeye basladim dunde markete gittim alym birseyler die sadece 5li cikis setiyle zibin kalmis onlari aldim gerisinide yarin esim haftalik alcak carsiya cikip alcaz kalanida
angrybird deutschetraum elin ayağın tutuyorken hepsini yap, ben sonlara bıraksaymışım hiç bişey alamazmışım, çünkü çok ağırlaşmıştım 10dk yürüsem yorgunluktan bi yere yığılıcam sanıyodum🥲
deutschetraum Fulyaaa1 benimde ilk bebeğim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ama kovidden ondan bundan korkuyorum diye acele etmek istemedim. Aşı olmuş muydunuz
Hayal11 Syda01 merhaba bende 28+1 im kızım olacak nasipse neler almalıyım ilk bebeğim olacak alışverişe başlayacağım daha birde tahmini doğum tarihi sizce Aralık mı Ocak mı
Syda01 deutschetraum hepsini birden almaktansa gördükçe azar azar almak en iyisi imkanlar ne kadarina el veriyorsa
Syda01 Hayal11 ben bi beşli bi onlu hastane çıkışı aldim zıbın aldım çorap ağız mendili aldim anne bebek bakim çantası aldim sampuan bebe yağı tarağı vs aldım küvet setini bezini islak mendilini beşiğini pusetini puset örtüsünü aldım biraz karışık oldu ama😊doğum için benim de ilk olacağı için net tarih yok tahmini 6 Ocak ama bakalim kısmet
MerveNur- deutschetraum bence erken değil yani çok masraf oluyor al al bitmiyor biz 10lu haftalarda başladık şimdi az kaldı ama yine de bitmiyor. 25teyim şimdi beşik le dolabı da sipariş ettik sürekli zam geliyor diye. Saydığınız her şeyi. Aldım bikaç ıvır zıvır kaldı ateşölçer küvet filesi belki bikaç takım tarak telsiz falan o tarz bişeyler kaldı
Esramertt deutschetraum bence geç bile kalmışsın benim 30 hafta bitti şimdiden ağırlasmaya başladı canım hiç bişey yapmak istemiyor 🙈 şimdiden al alabildiğini diyorum 😄
deutschetraum Esramertt hadi ya ben 24 e 2 gün var her gün koşu bandında 1 saat yürüyorum inşallah ağırlaşmam 😅
anneyimmm_ deutschetraum odanıza koymayacaksanız, sizin yaşam alanınızı daraltmayacaksa beşiği yeri falan varsa odası ekstradan hemen alın koyun virüs arttıkça dışarı çıkmanız size zahmet verir , ben maalesef odama koyacağım için son ay almayı düşünüyorum
EceDrn deutschetraum valla canım bunun erkeni yok bence ben neredeyse herşeyi aldım beşik şifonyer park yatak bebek arabası kıyafetleri bitti sayılır birtek bakım malzemeleri vs kaldı ufak defek şeyler onun dışında bir çok şeyi tamam şimdiden yapmalıyız ki ileride ağırlaşıcaz istediğimiz gibi tam hareket edemicez diye düşünüp yapıyotum ben herşeyi 22. Haftadayım 🙈🤗
C-12 deutschetraum iyi yapmışsın bence bi anda hepsini almaya kalkınca ağır geliyor yavaştan almak en güzeli :) tekrar çocuk yapsam yavaş yavaş her ay bişeyini alırım 😀