Canankmrc fyznrilter ben uyusam bile 1.5yasında bir oglum var o uyutmuyor bugün ilk defa 8.30a kadar uyudu dinlediğimi hissettm
Fatmakara97 Canankmrc çatı ve kaşık ağrısı var biraz da bel ağrısı. Adet olacak gibi ağrılar geliyor bazen 30 haftayım bende tam
Canankmrc Fatmakara97 bendede oluyor canım o ya neden bilmiyorum oglumda olmamıştı bunda cok siddetli Bi sancım var
Elcnbykckr Canankmrc aradığım post 30+3 suan gece hic uyuyamadım belim ağrıyo bacaklarım ağrıyo hic halim yok keyfim yok 😒
Gamzeparlak1 Canankmrc 32+0 oldum bugün sadece çatı ağrısı var,yoğunlaştı. Artık agirlasma sebebiyle sanırım çabuk yorulma da var. Yatakta dönmek de işkence 😃
Dugisim Gamzeparlak1 günümüz sizinle aynı. Ben de de cabuk yorulma ve nefes nefese kalma çok oluyor. En çok o yoruyor rahat nefes alamıyorum. Bir de sürekli idrara sıkışık olma hissi😫😫
Gamzeparlak1 Dugisim nefes nefese kalmiyorum da yemek yedikten sonra ateşler basıyor terliyorum,acaba ben mi çok yiyorum diye düşünüyorum. Kıl fazla da biraz 😐
annesi_ 31+2 haftadayım çok fazla karında şişlik gerginlik ve sertlik oluyo ağrılarım yok çok şükür bunun dışında iyiyim ama şişkinlik yemek yedirtmiyo su içirtmiyo maalesef yarı aç yarı tok ve uykusuz geçiriyorum günlerimi
Arsima4 Bende 30 +3 oldum Kasik ağrım var yürütmüyor , belim tutulur gibi oldu düzelemiyorum , sirtim ağrıyor, gece yattığımda da bacaklarım ağrıyor,hiç uykum da yok son olarak 🤦🏻♀️😔