Ara ara adet sancısı gibi ağırlarım oluyor, akşamları da gün içinde eğer çok ayakta kalıp ya da çok oturduysam kasık ağrısından zor ayağa kalkıp yürüyorum. Sanki göbeğim aşağıya indi gibi hissediyorum, erken doğum yapmaktan korkuyorum 😒 canım hiçbir şey yapmak istemiyor halsizim😒