Papatyamevsimi-89 offlineanne denedim ufak ufak pıt pıt diyor ama belimin ağrısı devam ediyor,annem ters bir hareket yapmışsındır kramp girmiştir diyor..Terleyip üşüttüm ondan da olabilirmis
Papatyamevsimi-89 offlineanne canım karnımdan kemik sesi gibi geliyor ve karnımın ortası düzleştirici diğer yerler yuvarlak sende de var mı ya..kırt kırt ses geliyor sağa sola dönerken
offlineanne Papatyamevsimi-89 ses duymadım şimdiye kadar ama böyle hareket ediyo kubbeleşiyo sağı solu ortası düz oluyo heresi kafası neresi götü çözemiyorum böyle sanki tansiyonum düşüyomuş gibi bi his oluşuyo