@Papatyamevsimi-89 canım bende 29+3 Haftalıgım mide koruyucum var her sabah aç karnına içiyorum ve böyle bir şikayetim yok çok şükür çünkü doktorum 20 li haftaların başında bu ilacı vermişti hazımsızlık ve şiddetli agrı yaşamıştım 2 gün o ilacı kullandığımdan beri tık yok çok şükür bence doktoruna mide ilacı yazdır derim bel agrım olmuyor sırt agrım arada bir oluyor rahime de sık sık değil arada bir nadiren sızlama geliyor o kadar da olucak iyiyiz biz gayet çok şükür sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin rabbim😊🙏