Nurgul1606 evet çok iyi diyorlar. Bizzat kendim yeni doğum yapmış 3 bayanla konuştum serviste odalarında yafıyorlardı çok memnun kalmışlar. Doğum sonrası 3, gün yatırdıklarını söylüyorlar. Bi tanesi hiç eve gitmek istemiyorum burası çok rahat dedi. Hemşireler gelip bebeğe bakıyormuş ki anne uyusun süt olsun diye