Elfmtn Şehir hastanesinde kontrollere gidiyorum artık son haftalardayim. Başakşehir çam ve sakura doğum yapan yada yapacak olan var mı ?
ebru23 Elfmtn valla bende orda yapicam normal dogum 39+5 oldum hala gelen giden yok bende burda beklim.
Nurgul1606 ebru23 bişi sorabilir miyim ben 35+2 yim bu ne demek oluyor ? 35bitti 36.haftanın 2.günü mi demek
Minnosanne06 Nurgul1606 hayır 35 hafta 2 günlük demek. 35+6dan sonra 36+0 olacaksınız (bir hafta yedi gün ya o yüzden 35+7 olmuyorsunuz. Yedinci gün yeni haftaya geçtiğiniz için sıradaki haftaya başlıyorsunuz)
ebru23 Elfmtn yani hastane guzel odalarina da int bakabilirsin videolu anlatim var ayni odsda sanci cekip dogum oluyo bebek unitesi felan hepsi icinde sezeryan icinde odalri iyi diyorlar servis odalari
Minnosanne06 Nurgul1606 36.haftanin içindesiniz demek. 35+0 ile 35+6 arası 35siniz. Yedinci gün yeni hafta oluyorsunuz yani 35+6dan sonra 35+7 diil 36+0 olacaksiniz
AdenEva Nurgul1606 Minnosanne06 nooo no noo 35+0 ile 35+6 arası 36. Hafta oluyor. Yani 35 hafta 2 günlük hamile hanımefendi. 35 haftayı doldurmuş şu an 36. Haftanın içinde ama bitirmemiş
Nurgul1606 AdenEva bn dmden happmoma sordum sizin dediğinizin aynısını dedi .. ama herkes farklı bişi diyor aklım karıştı iyice
Minnosanne06 AdenEva kendi yazdigimin kurbanı oldum:) açıklamam doğru sadece yukarda 36 diyip açıklama verdiğim günler arası da 36 diyecekken 35 yazmışım