Kevsersepettttt anldım canım maşallh Allhm esirgesin bi arkadaşımın bebeği de o kiloda doktor önden gidiyor falan demiş ondan sordum
Oglununannesi Haticekckylmz canım alakası yok arkadaşlarım 4370 gram doğurdu 41 haftada doğrdular bende zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım 36+2 de 3805 doğdu 34 de 3 kilodan fazlaydı yani ilk bebeğim iri diye erken doğmuyor sağlık sorunlarım olmasa beklerdi diye düşünüyorum 🙂
Haticekckylmz Oglununannesi doktorum dedi dusundugumuzden erken gelicek galiba diye oyuzden yazdim kilosu fazla diye erken gelecek degil tabiki
Oglununannesi flawles canım 35 de gittim tam 35+2 dim 3300 dedi daha fazlada olablir karın çevresi baya önde dedi 36+2 de doğuma gittik 3805 doğdu ama inan ben kesin 2.5 - 3 kilo diyodum herkes yanlış çıkıyor ultrason diyince 🙂
Oglununannesi Haticekckylmz boşver doktoru sen dinlenmene bak insanın pskolojisni bozuyolar bana 35 i zor görürsün dedi aman sakın dolaşma geldi gelecek bilmem ne ama ben zorunda kalmasam dururdu daha🙂🙂vaktinde gelsin inşaallah tosun🙂
Haticekckylmz Oglununannesi ben yememide dolasmamida yapiyorum cok sukur bi sorunum yok bende normal dusunuyorumm bi aksilik olmadigi surece nezaman gelmek isterse pasam artik