Misafir 33 haftalık 3 gün hamileyim bebişimiz kilosu 2225 gram dedi sizin bebişlernizin kilosu nasıldı bu haftalarda
KlncA Misafir ben de size bişey sorabilir miyim bebeğin kilosu kaçıncı haftadan sonra takip edilmeye ve doktor tarafından söylenmeye başlıyo acaba ??
busrasahinn KlncA benim doktorum 24 de söylemişti ilk kiloyu o zamana kadar da 200 300 gramı söylemeye gerek yok ben sana tam kilo soylicem zamanı gelince demişti devlet hastanesine gidiyorum bu arada özeller hep söylüyo diye biliyorum😊
gonulcelen KlncA Özele gidiyorum ilk 20. Haftamda söylemeye başlamıştı ztn ondan önce kusmaktan açlıktan öldügüm için bebeğin kilosunu sormak hiç aklıma da gelmemişti bnce ztn cok küçük olduğu için kilosu ne olur ki ❤️🤰🏼
KlncA gonulcelen evet dimi minnoşlar kuş kadarcık ozamanlar 🤗🤗 ama merak ediyorum bir dahakinde ben de bi soracağım
Haticekckylmz Misafir 34hafta 2gunluguz bugun gittim dr 2.800dedi kilosunu boyu haftasiyla uyumla fakat gelisimi 36.37haftayla uyumlu gorundu sanirim vaktinden once gelecek pasam 💙
Oglununannesi Haticekckylmz canım alakası yok arkadaşlarım 4370 gram doğurdu 41 haftada doğrdular bende zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım 36+2 de 3805 doğdu 34 de 3 kilodan fazlaydı yani ilk bebeğim iri diye erken doğmuyor sağlık sorunlarım olmasa beklerdi diye düşünüyorum 🙂
sudamlasi KlncA ilk 14 haftalıkken söylemişti tosbiğimin gramını🖤 birde söylemese de sen ultrason fotosundan görebilirsin efw yazan şey bebeğin gramı😊